Grabber AT3 odporúčanú pneumatikou pre BMW X5

Grabber AT3 odporúčanú pneumatikou pre BMW X5


Najnovšie BMW X5 vybavená pneumatikami General Tire Grabber AT3 zaistí vynikajúcu priľnavosť v teréne a bezpečné ovládanie na ceste

Značka General Tire bude dodávať pneumatiky pre najnovšie BMW X5. Na najnovší model X bavorského výrobcu áut je doporučená terénna pneumatika Grabber AT3 vo veľkosti 275/45 R20 110V XL.

BMW X5 je priekopníkom terénnych vozidiel, ktoré kombinujú luxus a výkon, takže sa očakáva veľa aj od ich pneumatík: Dezén Grabber AT3 od firmy General Tire ponúka tri inovatívne technológie, ktoré umožňujú vynikajúci výkon ako v teréne aj na ceste, zníženú hlučnosť a vylepšený kilometrový výkon poskytujúca maximálnu priľnavosť na kamenistom, piesčitom a bahnitéovrchu.

"Pre značku General Tire je uznanie od jedného z popredných európskych výrobcov 4x4 automobilov spečatením kvality," hovorí Matthias Bartz, generálny manažér pre oblasť pneumatík pre oblasť EMEA. "BMW so svojimi požiadavkami na pneumatiky v originálnej i náhradné výbave nasadzuje latku vysoko. Naše pneumatiky sú schválené pre rýchlosti až 240 km / ha ako celoročná pneumatika Grabber AT3 je opatrená značkou M + S a symbolom snehovej vločky, ktoré signalizujú bezpečnú manipuláciu na zasnežených plochách ".

Prvý z inovatívnych technológií je "TracGen", ktorá zahŕňa otvorený dizajn ramien, trakčné hrebene, ktoré vývojári nazývajú "trakčné vrecká a lamely usporiadané v rôznych uhloch pre zvýšenie priľnavosti.

Ďalšia je "DuraGen" gumová zmes, ktorá poskytuje vynikajúcu odolnosť proti roztrhnutiu a zlepšuje kilometrový výkon v nerovnom teréne. Táto kombinácia konštrukčných prvkov zvyšuje samočistiace vlastnosti behúňa, umožňuje dobré priľnutie na klzkých a nespevnených povrchoch a poskytuje veľký počet hrán pre zaistenie priľnavosti v každom smere.

A nakoniec technológia "ComfortBalance" úspešne prekonáva protichodné záujmy jazdného komfortu na ceste a dobrej priľnavosti v teréne. Vyvážená geometria bloku behúňa s nízkou tuhosťou a špeciálne upraveným usporiadaním blokov v strede behúňa znižuje vibrácie v pneumatike.